Autoschade Herstel Groep (AHG) is van start gegaan met de “Kleine krasjes weg weken”. Tijdens deze landelijke campagne kunnen autobestuurders voor een vaste prijs kleine autoschades repareren bij een Easy2Fix vestiging. Naast het repareren van kleine schades organiseren de vestigingen op locatie een “Lach je een deukdag”. Tijdens deze dagen kunnen autobestuurders gratis een deukje laten repareren.

In 2015 mag Autoschade Herstel Groep zich al 12,5 jaar lang een kwalitatieve schadeherstelketen noemen. Om dit heugelijke feit niet onopgemerkt voorbij te laten gaan is AHG van start gegaan met de campagne “Kleine krasjes weg weken”. De campagne draait om een vrolijke radiospot ‘Kleine krasjes, grote krasjes’. De campagne wordt landelijk uitgezet via online marketing en diverse radiozenders. Ter ondersteuning van de campagne is er de website www.easy2fix.nl. Daarnaast maken de vestigingen lokaal promotie via posters, flyers, advertenties, raamstickers en ansichtkaarten. Autoschade Herstel Groep heeft ruim 50 aangesloten vestigingen door heel Nederland waardoor er altijd wel een vestiging in de buurt zit.

Lach je een deukdag

Guus van Dreven, algemeen directeur Autoschade Herstel Groep: “Cosmetisch schadeherstel hoeft met de hedendaagse technieken niet duur te zijn. Wij willen voor onze vestigingen het speelveld vergroten door via online marketing doelgroepen te bereiken die hun schade normaal gesproken niet laten repareren. Wij zijn de enige keten die dit segment via online-marketing landelijk benadert. Ook de zakelijke markt heeft laten weten hier belangstelling voor te hebben. Wij hebben inmiddels een aanzienlijke voorsprong met onze online ervaring, als je hier als keten nog mee moet beginnen loop je achter trends of ontwikkelingen aan. Cosmetisch schadeherstel is voor ons niet nieuw meer, al onze vestigingen hebben een intensieve periode van opleiding en training achter de rug. Wij zijn er klaar voor.”

Beluister nu de Easy2Fix radiospot: "Kleine krasjes, grote krasjes"